دانلود نسخه جدید تبدیل فرمت صدا در اندروید Audio Converter برای اندروید

دسته بندی:   نرم افزار » پلیر و مولتی مدیا »  | 1090 بازدید 

Audio Converter یکی از مبدل های قدرتمند صوتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن قادر هواهید بود صداها و موزیک را به فرمت های دیگر تبدیل کنید.این اپلیکیشن برای اولین بار در سطح وب ایران توسط منبع اندروید ایران “تیز موبایل” معرفی میشود.فقط کافیست موسیقی صوتی خود را انتخاب کنید و آن را در یک لحظه به فرمت های همچون MP3 و… تبدیل کنید. شما همچنین می توانید فایل های ویدئویی را برای تبدیل به آهنگ صوتی MP3 تبدیل کنید.

این برنامه در حال حاضر بسیاری از فرمت های منبع پشتیبانی می کند. شما همچنین می توانید صدا را از ویدیو را استخراج کنید. رایج ترین فرمت های منبع عبارتند از: OGG to MP3، AMR to MP3، WMV to MP3، WMA to MP3، WAV to MP3، FLV to MP3، MOV به MP3، RAM to MP3، PCM، ALAC، FLAC و غیره.پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن را برای اولین بار در سطح وب ایران از سرورهای قدرتمند و پرسرعت تیز موبایل دانلود نمایید.

انتشار برای اولین بار در سطح وب ایران توسط تیز موبایل

ویژگی های برنامه:

1- تغییر ارسال بیت ریت صوتی 2- نرخ نمونه برداری را تغییر دهید 3- کانال های صوتی را تغییر دهید 4- حالت: VBR – CBR 5 – شامل – Constant Bitrate 6 – شامل – روش کد گذاری. 7- آپشن رسانه ها (صوتی، تصویری، انتخاب فایل)

آخرین تغییرات:

رفع اشکالات




برنامه های کاربردی

 

 

 

دانلود برنامه
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.