دانلود Mobile Strike استراتژیک استراتژیک اکشن آنلاین اندروید

دسته بندی:   بازی » استراتژیک »  | 823 بازدید 

Mobile Strike موبایل استریک به فارسی(اعتصاب موبایل) یک بازی استراتژیک تیراندازی می باشد که توسط استودیو بازیسازی Epic War توسعه یافته است .وجود شخصیت مهم بازی آرنولد شوارتزنگر بازیگر بزرگ سینما هیجان بازی را چند برابر میکند.در بازی اعتصاب موبایل! شما نیز باید به یک قهرمان مانند آرنولد شوارتزنگر تبدیل شوید. پایگاه خود را بسازید ، عملیات ها را کنترل کنید و قدرت نیروهای نیروهای نخبه خود را در برابر دشمنان بسنجید. توجه داشته باشید که بازی آنلاین بوده و برای اجرای آن اتصال به اینترنت ضروری است.

 توجه:بازی آنلاین است

ویژگی های بازی Mobile Strike: ✔ به میلیون ها نفر از بازیکنان از سراسر جهان بپیوندید ✔ ایجاد اتحاد قدرتمند با بازیکنان نخبه در برابر دشمنان توانمند ✔ ساخت پایگاه خود و سفارشی سازی آن ✔ تعامل با ماشین های جنگی در میدان جنگ و جمع آوری اقلام و تجربه ✔ آموزش، افزایش سطح و افزودن سطح فرماندهی خود در میادین جنگ ✔ استفاده از وسایل نقلیه مدرن جنگی، توپخانه، و واحد استراتژیک ✔ فرماندهی 4 گروهان نظامی متشکل از 16 گروه از انواع نیروها

آخرین تغییرات بازی:

Mobile Strike استاندارد برای بازی های استراتژی جنگی را تعیین کرده است. همانطور که همچنان در حال تکامل است، از فرصت های متعدد برای ایجاد پایگاه خود و نابود کردن دشمنان استفاده کنید! ورود به سیستم برای دیدن آخرین به روز رسانی!

 




برنامه های کاربردی

 

 

 

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.