دانلود نسخه جدید مدرسه رانندگی دیتا Car Driving School Simulator

دسته بندی:   بازی » مسابقه ای »  | 728 بازدید 

Car Driving School Simulator یک بازی رسینگ و شبیه سازی رانندگی خودرو می باشد که اخیرا توسط استودیو بازیسازی BoomBit Games تهیه و به صورت رایگان در مارکت گوگل منتشر شده است.حال میتوانید پس از معرفی این بازی از سوی ما به شما کاربران عزیز این بازی فوق العاده را با لینک مستقیم دانلود نمایید.شما در ابتدا باید در این مدرسه و آموزشگاه مهارت رانندگی کسب کنید.در واقع این یک بازی است که نه تنها مهارت های شما را در کنترل ماشین افزایش میدهد، بلکه خواستار توجه کامل به قوانین ترافیکی نیز می شود. شما باید نشانه های علائم راهنمایی و رانندگی را بیاموزید،بنابراین باید علائم رانندگی – چراغ های راهنما – خطوط های جاده ای و…. یاد بگیرید.

پس از گذشت دوره آموزش به یک شهر بزرگ فرستاده خواهید شد. همه چیزهایی که آموخته اید، در آزمایش های مختلف در چندین ماموریت قرار می گیرند که شما در انواع ماشین ها با آن روبرو خواهید شد. علاوه بر این شما همچنین می توانید با دیگر افراد آنلاین در چالش ها رقابت کنید! بازی Car Driving School Simulator دارای یک انتخاب گسترده ای از اتومبیل است. شما باید مهارت های رانندگی خود را در وسایل نقیله مختلف همچون خودروهای سدان، کامیون های وانت،ماشین های غول پیکر، اتوبوس ها و …. نشان دهید

رانندگی در اطراف شهر یک چالش به خودی خود است، به ویژه هنگامی که شما باید به قوانین احترام بگذارید. اما این تنها چیزی نیست که شما باید در مورد آن فکر کنید مناطقی است با ترافیک سنگین و واقع گرایانه! مراقب باشید که تصادف نکنید.

پیشنهاد میکنیم این بازی فوق العاده را از دست ندهید و نسخه آخر را برای همیشه از این صفحه دنبال و دانلود نمایید.

اجرای آفلاین و تست شده بدون مشکل

Car Driving School Simulator

طریقه نصب بازی:

ابتدا فایل نصبی را دانلود کرده و بر روی دستگاه خود نصب نمایید

فایل دیتا را دانلود کرده سپس از حالت فشرده خارج سازید

حال پوشه com.boombitgames.DrivingSchoolParking را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید

در نهایت بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.

آخرین تغییرات بازی:

* 20 مرحله جدید * رفع اشکالات کوچک و جزئی



برنامه های کاربردی

 

 

 

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.