نسخه جدید و آخر Seven Knights برای اندروید

دسته بندی:   بازی » نقش آفرینی »  | 798 بازدید 

Seven Knights یک بازی نقش آفرینی است.

این بازی توسط استودیو بازیسازی Netmarble Games بصورت نقش آفرینی تهیه و به صورت رایگان در مارکت گوگل پلی نیز متشر شده است.اگر شما هم علاقه مند به بازی های سبک نقش آفرینی هستید پیشنهاد میکنیم این بازی را دنبال کنید.پیوستن به حماسه “هفت شوالیه”: RPG هیجان انگیز پر از قهرمانان، ماجراجویی، و مجموعه ای متنوع از دوستان و دشمنان.کارکترهای به یاد ماندنی وداستان فوق العاده بازی از نقاط قوت بازی است.سرزمين Asgar نيازمند رزمندگاني شجاع است که مي توانند دشمنان را بين برده و صلح را حفظ کنند. شما، همراه با ایوان و کارین هستید که گروهی از رزمندگان را برای نجات زمین و پیروزی هدایت میکنید.

آیا شما برای اولین بار بازی می کنید؟ یا دوباره وارد بازی Seven Knights میشوید؟ در هر صورت، اکنون زمان مناسب برای دانلود و پیوستن به این بازی است!

بازی Seven Knights در مارکت گوگل پلی امتیاز 4.4 از 5.0 را به خود اختصاصد داده و تاکنون بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران از سرتاسر جهان دانلود شده است.حال میتوانید این بازی را به صورت مستقیم از سرورهای قدرتمند تیز موبایل دانلود نمایید.پیشنهاد میکنیم این صفحه را بوکمارک کرده یا در کانال تلگرامی سایت عضو شده و همیشه از جدیدترین نسخه با خبر شده و آن را با لینک مستقیم دانلود نمایید.

ویژگی های بازی Seven Knights :

[بدون محدودیت 3D Battles] – از یک تیم چند منظوره برای مبارزه با ترکیب صدها قهرمان در ترکیبات قدرتمند استفاده کنید – تماشای مبارزه تیم خودبا افکت های پویا و انیمیشن مهارت های متنوع

[بازی استراتژیک] – قدرت، آماده سازی قهرمانان خود برای تلاش در برابر از محافظت از Asgar – شکل گیری تیم خود را سفارشی کنید و مهارت های خود را مدیریت کنید تا برای جنگ های آینده راهبرداری کنید

[حالت های بازی ها] – حالت ماجراجویی – حالت نبرد – برج آسمانی – سیاه چال – قلعه راش

آخرین تغییرات بازی :

ویژگی های جدید و رفع اشکالات




برنامه های کاربردی

 

 

 

دانلود برنامه
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.