نسخه جدید و کامل Logo Generator & Logo Maker FULL طراحی لوگو اندروید

دسته بندی:   نرم افزار » عکس و فیلم »  | 1094 بازدید 

Logo Generator & Logo Maker FULL یک استودیوی حرفه ای طراحی لوگو است که به شما اجازه می دهد نام تجاری قدرتمند خود را برای کسب و کار خود را در چند دقیقه ایجاد کنید. این اپلیکیشن همه چیزهایی را که نیاز دارید شروع کنید فراهم می کند. فقط چند لحظه ای طول می کشد تا آرم خود را در چند مرحله آسان ایجاد کنید.لوگو ژنراتور با سهولت استفاده در ذهن طراحی شده و از این رو می تواند توسط طراحان حرفه ای و افراد بدون تجربه لوگو های سفارشی، خلاق و زیبا در عرض چند دقیقه استفاده شود.Logo Generator دارای مجموعه ای عالی از ابزارهای طراحی لوگو ساخته شده است که به شما امکان ایجاد لوگو حرفه ای را می دهد.این اپلیکیشن در حال حاضر امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده و بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران مارکت گوگل دانلود و نصب شده است.پیشنهاد میکنیم نسخه آخر این اپلیکیشن را به صورت پرمیموم و کامل از سرورهای پرقدرت تیز موبایل دانلود نمایید.

ویژگی های برنامه:

– تقریبا 2000 قالب به صورت کاملا قابل ویرایش و سفارشی طبقه بندی شده در برنامه قابل دسترس است. – ابزار حرفه ای برای بازخوانی و ویرایش. – بیش از 100 فونت و توسط موتور تایپوگرافی پشتیبانی می شوند. این یک ابزار پیشرفته ویرایش متن است که به شما امکان ایجاد تایپوگرافی زیبا برای لوگو را می دهد – لایه های مدیریت حرفه ای لایه ای که اجازه می دهد بر روی لوگو ها به آسانی کار کنید. – آسان برای اکسپورت کردن دیجیتال. هر نام تجاری که می خواهید ایجاد کنید. لوگو ژنراتور به شما امکان می دهد که به راحتی آن را ایجاد کنید.

تغییرات نسخه 2.6.0:

* نسخه 2.6.0: – به روز رسانی جدید: صرفه جویی در چند پیش نویس – بهبود کارایی * نسخه 2.5.6: – رفع اشکال هنگام اشتراک گذاری در Android 7 – بهبود کارایی * نسخه 2.5.5: – اضافه کردن آرم برای روز زنان – بهبود کارایی

 




برنامه های کاربردی

 

 

 

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.