دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Gods of Olympus خدایان الیمپوس اندروید

دسته بندی:   بازی » استراتژیک »  | 843 بازدید 

نسخه جدید و آخر بازی Gods of Olympus خدایان الیمپوس برای اندروید

Gods of Olympus یک بازی استراتژیک آنلاین می باشد که توسط استودیو بازیسازی Aegis Interactive LLC منتشر شده است.شما باید در این بازی امپراطوری خود را بسازید و در برابر صدها نفر از واحدهای مبارزه ای تن به نبرد دهید و دشمنان را نابود سازید.شما با آنلاک کردن قدرت ها و استراتژی مناسب دشمنانتان را در هم بکشنید و آنها را از بین ببرید.همچنین میتوانید به کمک متحدان خود از خودتان و سرزمینتان در برابر حملات دشمنان دفاع کنید و یا به امپراطوری های دیگر حمله کنید.

ویژگی های بازی:

کنترل کامل از فرماندهان یونان در مبارزات ریل تایم امکان انجام بازی بصورت تعاونی و با کمک متحدان دفاع از سرزمین خود در برابر حملات دشمنان ساخت ساختمان های بصورت فوری هر پادشاه دارای دستورات متعدد با قدرت های مبارزه ای منحصر به فرد ساخت یک شهر قدرتمند محافظت شده توسط ارتشی عظیم و برج های دفاعی گفتگو کردن با متحدان خود برای انتخاب استراتژی نبرد برای گسترش مناطق جدید برای ایجاد یک امپراتوری وسیع


تغییرات نسخه 1.7.13821 :

Cyclops Tower: Hurl giant boulders at enemy attackers, crushing groups of infantry at range! Respec Buildings: Temples and Monuments can now be reset to Level 1 for a full stone refund! Last Assist: Track activity in your alliance – just tap on the Assists column to switch between stats. Live Assist Display: See current reinforcement numbers at a glance to help decide which battle to join. See our blog for more info and previews!



توجه:بازی آنلاین است



برنامه های کاربردی

 

 

 

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.